کد خبر: ۲۴۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

رپورتاژ آگهی چیست؟

تبلیغات یکی از اصلی ترین موضوعاتی است که می تواند ما را به موفقیت نزدیک کند. یکی از روش های جدیدی تبلیغاتی که این روزها با گسترش اینترنت و عرصه های اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد رپورتاژ آگهی است. البته گذشته ها هم این روش وجود داشت ولی به شکل قدیمی تری بود و در غالب یک خبر تبلیغاتی در تلویزیون یا رسانه های کاغذی منتشر شد.

بسیاری از وبمستران و صاحبان وب سایت ها از رپورتاژ آگهی برای معرفی محصولات و خدمات خود استفاده می کنند.

در واقع رپورتاژ آگهی را می توانیم انتشار دادن یک خبر تبلیغاتی لینک دار در سایت های پر بازدید و سایت های خبری بدانیم.که شما می توانید محصولات و خدمات خودتان را معرفی کنید ( البته برای تالیف رپورتاژ آگهی باید نکاتی را مد نظر بگیریم که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم).

داشتن هایپر لینک به عنوان یکی از مزیت های انتشار رپورتاژ آگهی است. وقتی شما هایپر لینک داشته باشید می توانید رتبه سایت خود را با بکار گیری کلمات کلیدی در حوزه کاریتان بالا ببرید. خیلی از سئوکاران حرفه ی می گویند که این روش تبلیغاتی به عنوان یکی از بهترین و ایده آل ترین روشهای است که می توان از سایت های دیگر بک لینک گرفت. این موضوع تا جایی می تواند برای شما در بالا بردن رتبه سایت شما در کلمات کلیدی تجارتتان تاثیر پذیر باشد که در سایت های خبری بیشتر از ده رپورتاژ آگهی را انجام بدهید و قطعا در گوگل نتایج خوبی را برای خودتان مشاهده می کنید.

در تالیف رپورتاژ آگهی چه چیزی مهم است؟

- اگر می خواهید خبر تبلیغاتی خودتان را مفید جلوه بدهید باید از مطالبی استفاده کنید که مفید و موثر باشند و در حوزه کاریتان و خدمتتان باشند. بدین ترتیب مخاطبان می توانند ساده تر به شما اعتماد کنند.

- هیچ وقت در رپورتاژ آگهی از یک متن کاملا تبلیغاتی استفاده نکنید. زیرا اگر متن شما کاملا تبلیغاتی باشد و تنها از هایپر لینک ها از درج استفاده کرده باشید خبرتان خوانده نمی شود و در این رپورتاژ شما از موضوع برندینگ برخوردار نخواهید بود.

- در پایان مقاله خودتان راهکارهای تبلیغاتی را ارائه بدهید که با حوزه های مربوط مرتبط است.

- انتخاب سایت های خبری که با حوزه کاری شما مرتبط هستند. باید دقت کنید که این موضوع بسیار مهم است و شما باید سایت های را انتخاب کنید که بتوانند در رپورتاژ آگهی شما تاثیر بیشتری داشته باشند و سایت های خبری مرتبط باشند. مثلا اگر شما در حوزه تکنولوژی فعالیت دارید می توانید سایت های را انتخاب کنید که در حوزه آی تی مشغول هستند.

آژانس تبلیغاتی رپورتاژ ادز

از سال 1393 آژانس تبلیغاتی ادز کار خود را آغاز کرد ، رپورتاژ ادز جز یکی از شرکت های بزرگ است که در حوزه تبلیغات خبری فعالیت دارد. در ابتدا فقط فعالیت این آژانس در حیطه رپورتاژ آگهی بود ولی هم اکنون خدمات دیگری در لیست رپورتاژ ادز وجود دارد که می توانیم به تبلیغات بنری ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و ... اشاره کنیم .

اگر می خواهید در مورد رپورتاژ ادز اطلاعات بیشتری را بدست بیاورید حتما به لینک زیر سری بزنید.

https://reportaj.ir

گرداورنده : طراحی سایت اینتن

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده‌ترین کنونـی
پربیننده ترین
چند رسانه ای
پر بحث ترین
خواندنی
گشت‌وگذار خبـری
نظـرگـاه