counter create hit سیاست‌های فرهنگی روحانی‌به‌اصلاح‌ طلبان‌نزدیک‎است
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۶
کد خبر: ۱۷۷۵۱۱

سیاست‌های فرهنگی روحانی‌به‌اصلاح‌ طلبان‌نزدیک‎است

المانیتور مطرح كرد

سیاست‌های فرهنگی روحانی به اصلاح‌طلبان نزدیک است

وب سايت المانیتور روز گذشته به بررسي انتخابات رياست‌جمهوري سال ۹۶ پرداخت و نوشت؛ سياست‌هاي فرهنگي كه دولت روحاني از ابتدا آن را پيگيري كرده بود، به خط فكري اصلاح‌طلبان نزديك است، سياستي كه اميد را در ميان جامعه فرهنگي ايران گسترش داد. 

با اين حال، نارضايتي‌ها از مسائلي مانند لغو متعدد كنسرت‌ها همچنان ادامه دارد. در ۲ سال گذشته، در حدود ۵۰ كنسرت باوجود داشتن مجوز از سوي پليس با حكم قضائی لغو شدند. اخيرا نيز، اظهارات جنجال برانگيز از سوي آيت‌ا... علم الهدي، تازه‌ترين مانع بر سر راه دولت براي پيگيري مطالبات و برنامه‌هاي فرهنگي است. 

بخش مهم ديگري از دستور كار كمپين تبليغاتي حسن روحاني در انتخابات رياست‌جمهوري سال ۲۰۱۳ برداشته شدن حصر ۲ نامزد انتخابات رياست‌جمهوري ايران در سال ۲۰۰۹ بود. تاكنون، اين وعده محقق نشده است. تنها پاسخي كه از سوي حسن روحاني در اين باره داده شده است اين بوده كه ما در حال تلاش هستيم، اين موضوع به اجماع ملي نياز دارد و دولت به وعده‌هاي خود به مردم پايبند است. اقتصاد بيمار ايران اما بزرگ‌ترين چالشي است كه روحاني و دولت او با آن مواجه است.

آنچه اين چالش را سخت‌تر كرده است، ميراث احمدي‌نژاد است كه با پروژه كم هزينه مسكن مهر، پرداخت ماهانه يارانه، و كارت‌هاي هوشمند براي سهميه‌اي كردن بنزين و سوخت آغاز شد.

منبع: آرمان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین