counter create hit تشکیل کمیته بررسی ماجرای لغو سخنرانی علی مطهری
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۱
کد خبر: ۱۸۹۴۵۶

تشکیل کمیته بررسی ماجرای لغو سخنرانی علی مطهری

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم گرمسار و آرادان از تشکیل یک کمیته از سوی مجلس دهم و نمایندگان مردم برای بررسی لغو سخنرانی نایب رئیس اول مجلس در مشهد خبرداد.

غلامرضا کاتب در جلسه تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و  جدید انتظامی شهرستان گرمسار با اشاره به اتفاق پیش آمده در مشهد اظهار کرد: برخی از اقدامات حاشیه‌ای سبب می‌شود که طعم شیرین بسیاری از دستاوردها و اقدامات موثر نظام تحت تاثیر این اقدامات قرار گرفته و دیده  نشود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تقبیح و نفی رفتارهای فراقانونی از این دست افزود: نباید با یک حادثه حاشیه‌ای، اصل نظام را تحت شعاع قرار دارد.‌

وی با بیان اینکه رفتارهای ناصوابی از این دست حوادث خوب را کمرنگ جلوه می‌دهد،افزود: مسائل نباید به گونه‌ای پیش رود که فردی با یک تصمیم‌گیری اشتباه این جریان‌سازی را در جامعه ایجاد کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: زمانی که این اتفاق در مشهد افتاد مجلس یکی از روزهای بد و سخت خود را پشت سر گذاشت لذا نمایندگان مردم در همین راستا هیئتی برای بررسی موضوع انتخاب کرد تا گزارشی تهیه و آن را به محضر رهبر معظم انقلاب اعلام کند.  این هیئت امروز راهی مشهد مقدس شده تا در خصوص این واقعه و عوامل موثر در لغو غیرقانونی آن تحقیق و ماحصل آن را به هیئت رئیسه ارائه دهد.

کاتب همچنین با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین گفت: حضور میلیونی امت مسلمان در مراسم اربعین امسال نشانه‌ای از وحدت جهان اسلام و از عشق،علاقه و بصیرت واقعی ملت ایران به امام حسین (ع)است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان اربعین را نمادی از وحدت و همدلی امت اسلامی ارزیابی کرد و گفت:  شیعیان نشان دادند با برادری و اخوت می‌توانند در راستای انسجام و وحدت گام‌های بزرگی بردارند.

وی به نقش مهم نیروی انتظامی در برگزاری این راهپیمایی اشاره و اظهار کرد:ناجا نقش خود را در برگزاری این همایش بزرگ به خوبی ایفا کرد که این امر جای تقدیر فراوان دارد.

کاتب با تقدیر از فرمانده پیشین انتظامی گرمسار خاطرنشان کرد: شهرستان گرمسار امروز از امنیتی پایدار برخوردار است و مردم ما این امنیت را مدیون زحمات و تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی می‌دانند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: