counter create hit عده‌ای می‌خواهند دانشجو سیاسی نباشد‌
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۱۲۶۶

عده‌ای می‌خواهند دانشجو سیاسی نباشد‌

‌استاندار هرمزگان گفت: عده‌ای می‌خواهند دانشجو سیاسی نباشد و تفکر دیگری وجود دارد که می‌خواهد دانشجو آلت دست احزاب و جناح‌ها باشد، اما بهترین تفکر این است که دانشجویان رویکردی وقع بینانه و جایگاهی آزاداندیشانه داشته باشند.

 ‌دکتر جاسم جادری سه شنبه شب(16 آذر) در مراسم بزرگداشت 16 آذر روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس برگزار شد عنوان کرد: امروز برای دانشگاه و دانشجو روز بسیار مهمی است، چون امروز دانشگاهیان بدون ترس و واهمه در بیان دیدگاه‌های خویش کاملاً در فضای آزاد صحبت می‌کنند که این امر از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همه می‌توانند انتقاد و دیدگاه‌های خویش را بیان کنند.

وی ادامه داد: امنیت و فضای بانشاطی که در دانشگاه وجود دارد، بیانگر این است که دانشجویان می‌توانند در فضای آزاد اظهارنظر کنند.

استاندار هرمزگان افزود: عده‌ای می‌خواهند دانشجو سیاسی نباشد و تفکر دیگری وجود دارد که می‌خواهد دانشجو آلت دست احزاب و جناح‌ها باشد اما بهترین تفکر این است که دانشجویان رویکردی وقع بینانه و جایگاهی آزاداندیشانه داشته باشند.

جادری بیان کرد: دانشجو در عین داشتن مشارکت سیاسی، نسبت به مسائلی که در اطراف او اتفاق می‌افتد، باید حساسیت داشته باشد و جامعه را با بینش خودآگاهی بخشد.

وی گفت: باید ضمن دوری از افراطی کاری و انفعال و بی‌تفاوتی سیاسی و ضمن هوشیاری، نسبت به مسائل روز حساسیت نشان دهیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: نمونه آزاداندیشی این است که دیروز دانشجویان در مناطق مختلف حتی در حضور رئیس‌جمهور بدون ترس و واهمه نظرات و انتقادات خود را بیان کرده‌اند.

جادری با بیان اینکه پیامبر(ص) از ما خواسته همواره انصاف را رعایت کنیم، اضافه کرد: از انتقاد باکی نداریم و احتیاج به نصیحت داریم، اعتقاد دارم اگر اشتباه می‌کنیم حتماً اشتباه به ما گفته شود و دانشجویان باید با ارائه راهکارهای مناسب برای حل مشکلات به کمک هم بیندیشیم.

وی تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی برای جلب مشارکت همه تلاش می‌کند، مشارکت دانشجویان در پیروزی انقلاب شاهد بودیم و این قشر نقش اساسی در انقلاب و دفاع مقدس داشته است و آینده کشور هم متعلق به دانشجویان است.

استاندار هرمزگان گفت: بنده به‌عنوان خدمتگزار مردم انتقادات را نصب العین قرار می‌دهم و در جهت رفع مشکلات تلاش می‌کنم و به همراهی دانشجویان برای ساختن هرمزگان سرافراز نیاز داریم.

منبع:ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: