counter create hit نامه جمعي از زنان فعال حوزه سياسي و اجتماعي كشور خطاب به رئيس جمهور
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۲۲۱۰۰۱

نامه جمعي از زنان فعال حوزه سياسي و اجتماعي كشور خطاب به رئيس جمهور

جمعي از زنان فعال سياسي و اجتماعي كشور پس از جريان هاي تهاجمي صورت گرفته عليه معاونت زنان رياست جمهوري در روزهاي اخير در حمايت از شهيندخت مولاوردي به دكتر روحاني نامه نوشتند.
متن كامل اين نامه به شرح زير مي باشد

به نام خداوند امید و نجات

جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محبوب ملت ایران
سلام بر شما و سلام بر ملتی که بار دیگر مقتدرانه به ندای شما لبیک گفتند.
تبریک میگوییم هم به شما هم به ملت رشید ایران بخاطر پیروزی و خلق حماسه ۲۹ اردیبهشت 
رئیس جمهور ملت بزرگ ایران: این روزها در موسم بنفشه های بهاری و در بهار دوباره روحانی ،در روزهای اوج شور و شعور مردمان ایران عده ای با پرخاشگری حوزه همیشه مظلوم زنان و خانواده را نشانه رفته اند.حوزه ای که در دولت شما بسیار بها دادید بگونه ای که در نقطه صفر مرزی کشور از زنان بعنوان فرماندار استفاده کردید، همینطور معاون استاندار، در دولت شما برای اولین بار شاهد حضور سه زن در هیات دولت ایران بودیم.
رئیس جمهور حقوقدان مان : نگذارید این روزها این حوزه دل شکسته باشد حوزه ای که فقط خواستار احقاق حق زنان ایران با حفظ شان و منزلت و کرامت انسانی و اسلامی بود .
فرد دوم مملکتمان ؛ حوزه زنان و خانواده این روزها آماج ترکش ها و زهر چشم های معنادار عده ای قرار گرفته اند، عده ای که مخالف امید، مخالف شادی و نشاط زنان و دختران کشورمان هستند.
جناب آقای دکتر روحانی؛ ادبیات مخالفین معاونت امور زنان و خانواده که همان مخالفین شما هستند مخالف ارزشهای اسلام و انقلاب است.
آقای رئیس جمهور؛ اجازه ندهید اینان بیش از این با تهمت و تخریب معاونت امور زنان و خانواده شما را سیلی بزنند. 
همه شاهدیم چه مصائبی را در این شروع دولت دوازدهم و در ماه میهمانی خدا، علیه این حوزه مظلوم به راه انداخته اند.
امیدواریم شما و همه دلسوزان نظام و انقلاب با تاسی به فرمایشات و دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب نسبت به شان و جایگاه والای زنان اجازه ندهید بیماردلان بیش از این به معاونت امور زنان و خانواده ریاست جممهوری بتازند. و یک رنگی ، تواضع و اخلاص و از همه مهمتر بردباری منش سرکار خانم شهیندخت مولاوردی را با چنین ادبیات و رفتاری که شایسته زن ایرانی نیست به سخره روند و با تکنیک ها و تاکتیکهای هر روز خود ایشان را آماج دروغ ها و تهمت های ناروایی که دل تاریک و سنگشان میخواهد قرار دهند.
ما زنان ایران از شما کمک می خواهیم و همه میدانیم که اینها روزی در پیشگاه الهی حاضر خواهند شد و باید جوابگوی تهمتها و نسبتهای‌ ناروای خویش باشند و خداوند بین ما و آنها حکم خواهد کرد چرا که او بهترین حکم کنندگان است.

دل بیمار شد از دست رفیقان مددی/تا طبیبش به سرآریم و دوایی بکنیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین
پرطرفدارترین