counter create hit افزایش تعداد شهدای حمله تروریستی اهواز به 29 نفر
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۲۹۱۲۷۵
حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز

افزایش تعداد شهدای حمله تروریستی اهواز به 29 نفر

چند عنصر مسلح در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، حاضرین را به گلوله بستند.
خرداد:در مراسم امروز رژه‌های نیروی مسلح چند عنصر مسلح مردم را به گلوله بستند. گزارش‌های اولیه از این حادثه حاکی است شماری به شهادت رسیدند یا زخمی شدند.

به گزارش خرداد و به نقل از ایسنا:امروز در حین برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز از سوی فرد یا افرادی ناشناس تیراندازی شد.

طبق مشاهده خبرنگار ایسنا، این حمله دقایقی پیش در هنگام برگزاری رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در منطقه لشکر 92 زرهی اهواز صورت گرفت.

 گزارش حاکی است که تیراندازی از پشت جایگاه مخصوص مسئولان انجام شده و حاضران برای احتیاط روی زمین افتادند. مهاجمان لباس نظامی به تن داشته‌اند. از تعداد زخمی‌ها هنوز آماری در دست نیست.

این  تیراندازی حدود 10 دقیقه ادامه داشته است و تا لحظه مخابره خبر، صدای آژیر آمبولانس‌ها که به سوی محل می‌روند، شنیده می‌شود.

گزارش شبکه خبر از حمله تروریستی


معاون سیاسی استاندار خوزسان گفت: در جریان حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز  8  تا 9 نفر از نیروهای نظامی شهید شدند و بیش از  20 نفر مجروح شده‌اند.

حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد:  در جریان حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز  8  تا 9 نفر از نیروهای نظامی شهید شدند و بیش از  20 نفر مجروح شده‌اند که حال مجروحان وخیم گزارش شده است.

وی ادامه داد: تروریست ها 4 نفر بوده اند که 2 نفر کشته و 2 نفر دستگیر شده اند.

نخستین فیلم منتشر شده از حمله تروریستی
  







یک منبع آگاه گفت: تعداد شهدای حادثه تروریستی صبح روز شنبه در اهواز به 24 نفر رسید و احتمال افزایش این تعداد نیز به دلیل وخامت حال مجروحان وجود دارد.



وی افزود: در میان شهدا تعدادی افراد غیر نظامی از جمله زن و کودک نیز وجود دارند که برای دیدن رژه نیروهای مسلح به محل آمده بودند.

حمله تروریستی اهواز تاکنون  29 شهید و 57 زخمی برجا گذاشته است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد حمله تروریستی اهواز 29 شهید و 57 زخمی برجا گذاشته است.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و رییس فراکسیون دفاع و اقتدارملی مجلس در گفتگو با فارس، درباره حادثه تروریستی اهواز گفت: حمله تروریستی اهواز که کار مزدوران استکبار بود، هیچ دستاورد نظامی محسوب نمی‌شود زیرا در این حمله افراد بی گناه کشته شدند.

ذالنوری با بیان اینکه نظام استکباری خصوصاً آمریکا و دست نشانده هایش در منطقه ازجمله عربستان سعودی از گروهک‌های تروریستی حمایت می‌کنند، اظهار داشت: نیروهای امنیتی ایران به زودی از عاملان حمله تروریستی اهواز انتقام خون پاک و بیگناه مردم را خواهند گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین