counter create hit واکنش سازنده فیلم انتخاباتی روحانی به انتصاب سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف در دولت
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۰
کد خبر: ۵۵۰۴۳

واکنش سازنده فیلم انتخاباتی روحانی به انتصاب سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف در دولت

تماس‌هایِ مکرر تلفنی و مشفقانه از جنابِ «مهندس نعمت‌زاده» رئیس ستادِ انتخاباتی ما که خبر می‌داد، اسم و حتّی پلان‌هایی از کار ما توسّطِ عواملِ نفوذی قالیباف در دفترمان لو رفته و بدتر آنکه «پرویزِ اسماعیلی»، مشاورِ سابقِ ناجا و هیات‌رزمندگان‌اسلام و سخنگوی ستاد تبلیغاتی قالیباف در تدارک مُستندی انتقام‌جویانه است با عنوانِ وهن‌آمیزِ «من خائن نیستمـ!».

محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور اخیراً پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف را به سمت معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری منصوب کرده بود که این انتصاب واکنش‌های منفی حامیان دولت را در پی داشت


به گزارش خرداد، حسین دهباشی سازنده فیلم انتخاباتی روحانی در صفحه فیسبوک خود نوشت: «سیّدعلی‌میرفتاح»، مدیر بخشِ رسانه‌هایِ نوشتاری ستادِ اطلاع‌رسانی آقای روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری، پیشنهاد کرد که اسم دوّمین فیلم تبلیغاتی مُستندی را که برای تلوزیون می‌ساختم بگذاریم «من سرهنگ نیستمـ!». برگرفته از ضدحملهء طوفانی روحانی در جواب قالیباف در خلالِ آخرین منظرهء تلوزیونی کاندیداها. پیشنهادِ حرفه‌ای و محشری بود.

 

وی در ادامه یادداشت خود نوشته است: امّا هنوز کار تدوین تمام نشده بود که تماس‌ها و توصیه‌هایِ مخالف با این ایدهِ ناب و جذّاب شروع‌ شد. از جمله تماس‌هایِ مکرر تلفنی و مشفقانه از جنابِ «مهندس نعمت‌زاده» رئیس ستادِ انتخاباتی ما که خبر می‌داد، اسم و حتّی پلان‌هایی از کار ما توسّطِ عواملِ نفوذی قالیباف در دفترمان لو رفته و بدتر آنکه «پرویزِ اسماعیلی»، مشاورِ سابقِ ناجا و هیات‌رزمندگان‌اسلام و سخنگوی ستاد تبلیغاتی قالیباف در تدارک مُستندی انتقام‌جویانه است با عنوانِ وهن‌آمیزِ «من خائن نیستم!». حقِ انتخابی در کار نبود. نگارنده و جناب میرفتاح و بقیه همکاران‌مان آدم‌هایِ مستقل و بی‌پناهی بودیم در برابرِ اصطلاحا بروبچِ بالا! در نهایت با بی‌میلی قبول کردم که اسمِ مُستند دوّم عوض‌شود ... .

 

دهباشی در پایان یادداشت خود آورده است: باری، کمتر از یک‌سال از آن روزها می‌گذرد. الانی که این کلمات را می‌نویسم ... برایِ همان حضرتِ «پرویزِ اسماعیلیِ» سخنگویِ قالیباف و طراّحِ متلکِ «من خائن نیستم!» و... غیره، حُکمِ «معاونتِ ارتباطات و اطلاع‌رسانیِ دفتر رئیس‌جُمهور» را زده‌اند. «سیّدعلی‌میرفتاح»؟ کُجا باید باشد خُب؟ مزد تلاشِ یکی از بهترین روزنامه‌نگارانی که در همهء عُمر دیده‌ام در به قُدرت‌رسیدن آقایِ روحانی، جُز این نبود که به خاطر روح آزاده و اصلاح‌طلب و قلمِ ... خود، خانه‌نشین شود.

 

به گزارش خرداد، یادآور می‌شود قبل از انتصاب پرویز اسماعلی، خرداد با انتشار گزارشی با عنوان «بی‌توجهی تیم رسانه‌ای دولت به انتقادها و انتصاب افراد غیرهمسو با دولت» هشدار داده بود که اگر این اقدام صورت گیرد به نفع دولت نیست و باعث نارضایتی حامیان دولت خواهد شد که متاسفانه توجهی به این مسائل نشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۱۶ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۰
دكتر روحاني مراقب منابع كي. جي. بي باشد. از اينكه از نيروهاى مردمي و هزينه داده استفاده نمي كند، ضربه ايي بدتر از دولت خاتمي خواهد خورد. استفاده از عناصر و عوامل دوبل در دولت تاسف بار است. هر چه منبع مي شناسيم در دولت مشغول شده اند و يا ابقاء گرديده اند. سازماندهي حاميان دولت كي انجام مي شود؟! اكثر حاميان در حال نااميدى هستند. آگر اين نيروهاى مخلص دست از حمايت بردارند و يا صحنه را ترك كنند، جاى روحاني ديگر پاستور نيست،...
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۰
روحانی بی ...